Кошик
В кошику немає товарів :(
Це ніколи не пізно виправити :)

ДОВІЧНА ГАРАНТІЯ на керамічні вироби Geberit

Компанія Geberit надає довічну гарантію на кераміку Geberit за умови, що кінцевий споживач зареєструє її протягом 90 днів після встановлення за посиланням: www.geberit.ua/service/garantija/dovichna-garantiia-na-keramiku/

Умови довічної гарантії Geberit на керамічні вироби для кінцевого споживача:

Наступна добровільна, особиста та довічна гарантія для кінцевих споживачів («Гарантія») надається на додаток до будь-якої законодавчої відповідальності за недоліки товару та інших гарантій вашого договірного партнера та не впливає на неї. Права, що випливають із встановленої законом відповідальності за недоліки товару, можуть бути заявлені безкоштовно та незалежно від цієї Гарантії і жодним чином нею не обмежуються.

Гарантія надається ТОВ «ГЕБЕРІТ ТРЕЙДІНГ», Україна, м. Київ, просп. С. Бандери, б.9 (далі "Geberit").

1. Гарантія поширюється лише на керамічні вироби наступних серій («Гарантійні вироби»):

  • Geberit ONE
  • Geberit Xeno²
  • Geberit Acanto
  • Geberit iCon
  • Geberit VariForm
  • Geberit Smyle
  • Geberit Renova
  • Geberit Renova Plan
  • Geberit Renova Compact
  • Geberit Renova Comfort
  • Geberit Selnova
  • Geberit Selnova Square
  • Geberit Selnova Compact
  • Geberit Selnova Comfort
  • Geberit Modo

Ця гарантія не поширюється на спеціальну глазур KeraTect, а також на компоненти гарантійного продукту, які не виготовлені або не повністю виготовлені з кераміки (наприклад, Varicor).

2. Гарантія починається після своєчасної реєстрації Гарантійного продукту відповідно до пункту 5 a) і закінчується зі смертю зареєстрованого кінцевого споживача, якщо вона не закінчилася раніше відповідно до положень цього документа («Гарантійний період»).

3. Geberit гарантує, що кераміка Гарантійного виробу не має жодних дефектів матеріалу та/або виробництва.

Якщо такий дефект виникне протягом Гарантійного періоду, виріб підлягатиме безкоштовній заміні. Якщо відповідний гарантійний продукт більше не доступний на момент подання гарантійної претензії, його буде замінено продуктом принаймні схожого дизайну, якості та класу, при цьому допускаються зміни дизайну. Якщо порівнянного та еквівалентного продукту для заміни немає, ціна покупки буде відшкодована. У такому випадку кінцевий споживач кінцевий споживач несе витрати на демонтаж дефектного Гарантійного продукту та встановлення продукту на заміну, а також будь-які подальші витрати (наприклад, на утилізацію дефектного Гарантійного продукту та подальші заходи з переобладнання чи оновлення) .

Щоб уникнути сумнівів: звичайне зношування поверхні з часом (наприклад, забруднення, формування органічних відкладень) або інше нормальне зношування не є випадком гарантії згідно з цією Гарантією, якщо це не спричинено дефектом матеріалу та виробничим дефектом кераміки.

4. Кінцевий споживач не матиме жодних претензій до Geberit за цією Гарантією.

5. Претензії за цією Гарантією дійсні лише за таких умов:

a) Гарантійний продукт був зареєстрований кінцевим споживачем протягом 90 днів з дати встановлення на сайті www.geberit.ua; при цьому має бути завантажена копія рахунка організації, що провела монтаж;

b) Гарантійний виріб було встановлено та введено в експлуатацію компанією, що спеціалізується на санітарно-гігієнічних роботах, розташованій в Україні, або сервісною службою, авторизованою Geberit. За запитом, кінцевий споживач може отримати від Geberit перелік спеціалізованих сервісних компаній, авторизованих Geberit.

c) у Гарантійний продукт не було внесено жодних змін, зокрема, жодні частини не було видалено, замінено чи додатково встановлено; і

d) Дефект Гарантійного продукту не був викликаний його неправильним встановленням або неправильним використанням або неналежним очищенням, доглядом, ремонтом або обслуговуванням.

6. Щоб підтвердити права, що випливають із цієї Гарантії, достатньо повідомити Geberit у письмовій формі, використовуючи контактну інформацію, надану на домашній сторінці Geberit. У повідомленні має міститися як мінімум така інформація:

a) Прізвище, ім’я, по-батькові та адреса кінцевого споживача, які були вказані при реєстрації Гарантійного продукту;

b) Артикул та найменування моделі Гарантійного продукту;

c) Деталі матеріалів або виробничих дефектів Гарантійного продукту (за наявності фотографій).

Якщо необхідно, Geberit запитає від кінцевого споживача додаткову інформацію та документацію, щоб перевірити претензію за гарантією. Наприклад, копія документа, що засвідчує придбання продукту (касовий чек, товарний чек, видатковий чек, розрахункова квитанція тощо), який обов’язково повинен містити данні суб'єкта господарювання, артикул виробу, дату продажу.

7. Гарантія поширюється лише на споживачів, які проживають або постійно перебувають в Україні. Споживач — це будь-яка особа, яка укладає юридичну операцію (здійснює купівлю) з метою, яка не може бути віднесена до її комерційної чи підприємницької діяльності.

8. Гарантія поширюється лише на Гарантійні продукти, придбані та встановлені в Україні.

9. Права за цією Гарантією не можна передати чи успадкувати. Передача або втрата права власності на Гарантійний продукт чи смерть кінцевого споживача призведе до втрати Гарантії.

10. Ця Гарантія регулюється виключно матеріальним правом України. Застосування Конвенції ООН про договори міжнародної купівлі-продажу товарів прямо виключене.